Projektový Management
Komplexní nebo dílčí řízení Vašeho projektu dle Vašich požadavků.
-
nastavení parametrů a cílů projektu (kvalita, náklady, čas) a jejich kontrola
-
výběrová řízení a obchodní zajištění projektu
-
organizace projektu
-
nastavení komunikačních a informačních toků
-
cenový management
-
zpracování srovnávacích analýz a příprava podkladů pro rozhodování
-
řízení změna rizik
-
bankovní kontrola–bank monitoring

Přípravná fáze
-
Základní stanovení požadovaného rozsahu projektu
-
Analýza podkladů a souvisejících právních předpisů
-
Technická analýza smluvních podmínek
-
Rámcový harmonogramu projektu
-
Kalkulace stavebních nákladů
-
Vytyčení projektových milníku
Schvalovací procesy
-
Koordinace projektových podkladů s úředními požadavky
-
Zajištění schvalovací dokumentace a zprostředkování úředního schválení
-
Detailní projekt a výkaz výměr
-
Výběrové řízení na hlavního dodavatele a srovnávací analýza stavebních nákladů
-
Podpora při vyjednávání smluvních podmínek
Realizační fáze
-
Koordinace hlavního dodavatele stavby s ostatními účastníky stavby (např. dodavateli technologií)
-
Průběžná kontrola nákladů, dodržování harmonogramu a souladu s rozpočtem
-
Dohled nad případnými vícepracemi, kontrola souladu s objednávkami
-
Předávací proces a kontrola odstranění závad a nedodělků, Kolaudační souhlas
-
Kontrola fakturace, Kontrola cash-flow
-
Koordinace kontrolních schůzek na stavbě
Závěrečné schválení
-
Kontrola odstranění všech nedodělků a závad, doložení kompletní realizační dokumentace (vč. certifikátů)
-
Případná spolupráce při zajištění speciálních požadavků (např. certifikáty LEED, BREEAM, …)
Stěhování
-
Zajištění fyzického stěhování do nových prostor, spolupráce při uvedení prostor do pracovního procesu (původního stavu)
-
Koordinace záručních prací
